Hej hopp

Sitter i skolan å har inte ett skit att göra. Har ju vårat filprojekt men kan inte filma för alla är inte här lr nått vet inte riktigt varför men men orkar inte bry mig längre.

Slutar tidigt idag för killarna i klassen ska ha någon feministföreläsning. Så de blir att åka hem och ta de lugnt ska väl läsa mitt tal några gånger så jag vet vad jag ska säga i morgon och slipper kolla ner i pappret måste fixa några bilder lr nått också så jag kan sätta ihop en powerpoint. Måste nog städa rummet idag också men det lär inte ta allt för lång tid eftersom jag inte har så mycket saker längre.

Älskling kommer idag också så ska försöka att vara mer social idag och inte plugga allt för mycket. Han åker ju nästa vecka så får ta och passa på att vara med honom så mycket som möjligt =)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0