FAAAAAAAAAAAN

Ligger hemma hos älskling i hans säng och lyssnar på musik. Mår inte alls bra har ögoninflamation är förkyld och har feber. Vet inte vad jag gör blir sjuk hela tiden nu känner jag inte alls bra jag som har så mycket att plugga och har inte alls tid att vara borta från skolan. I morgon ska vi spela in våran film också.

Nu får jag inte träffa älskling förns den 17 december kommer bli knäpp utan honom var länge sen vi var ifrån varandra såhär länge men det kan vara bra att sakna varandra också. Jag vet ju att han måste göra de här för annars kommer det bli riktigt kaus... Kommer iaf sakna honom jätte mycket. Puss påre baby Jag älskar dig <3<3<3


 
Min guldfisk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0