En skön måndag

Då va denna måndag över gick ganska fort tycker jag. Vaknade vid 8 men hade inte alls någon lust hade både huvudvärk, hals ont och värk i kroppen märkte att jag fått utslag på armarna men det har gått bort nu som tur är. Åkte till skolan och mötte Tony för att käka lunch de vart en ost och skinksallad jätte gott va de =)

Hade någon slags föreläsning om att arbeta natt fast tyckte mer att det var en diskution och lite mer som ett info möte. För alla er som använder sängen till mer acktiviteter än att bara sova kan få problem med sömnen.

Efter skolan åkte jag till min älsklings jobb för att hämta mina nycklar och sedan mötte jag syrran för att sen åka hem. När jag väl kom hem var det bara att packa väskan och dra till badet för att simma. Känns jätte skönt att iaf börja komma igång med någon slags träning snart är det dags för sjukgymnatik och sedan är jag igång på riktigt igen. Längtar tills jag kan börja på gymmet igen det ska bli så kul.

Varför ska det vara så svårt att kunna umgås med sin bästa vän för att han skaffar flickvän som då också ska föreställa en vän. Har aldrig fattat varför man inte kan umgås alla tesammans vad är det för fel på folket. Det är samma sak som när man va liten och inte kunde leka tre för då var det alltid någon som vart utanför fattar inte varför så svårt kan de inte vara och speciellt inte nu när vi alla är över 18 och ska vara "vuxna" Jag blir så irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0